Pirmie iespaidi: Hyundai i20 Active

Hyundai i20 Active faktiski ir tas pats i20 hečbeks, taču korejiešu autoražotājs to ir padarījis iekārojamāku, piešķirot tam kompakta krosovera ārieni - par diviem centimetriem palielinot tā klīrensu un neskopojoties ar kosmētiskiem apdares elementiem.
Papildu intrigu šim modelim piešķir ekonomisks 1,0 litra tilpuma turbomotors, pievilcīgi zemā iepazīšanās cena un Hyundai piecu gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma.

Kāds tas ir? 

Tas, ko pircēji īsti vēlas no hečbeka ar paaugstinātu sēdpozīciju, joprojām nav skaidri definējams. Tas, galu galā, ir tirgus segments, kas vēlas automašīnu ar apvidus auto ārieni, bet bez reālām bezceļu pārvarēšanas spējām. Hyundai i20 Active gadījumā tā varētu būt pusmūža vai vēl vecāku pircēju paaudze, kas vēlas kaut ko  salīdzinoši lētu un mūsdienīgu (par to liecina sērfošanas foto iztrūkums i20 Active mārketinga materiālos).

Hyundai i20 Active ir stingrāka balstiekārta, nekā radniecīgajam hečbekam. Tas ir darīts ar nolūku mazināt auto virsbūves svārstības asākos pagriezienos un piešķirt tam sportiskas braukšanas īpašības. Tas gan nenozīmē, ka i20 Active gaita ir cieta - tā joprojām ir komfortabla, tikai mazliet cietāka. Arī stūres reakcija ir precīza, taču kopumā gaitas un vadāmības sinerģija nebūt neprovocē uz azartisku braukšanu - tas ir auto, kas nogādās no punkta A līdz punktam B un lielākajai daļai pircēju ar to pilnībā pietiek.

Zem motora pārsega esošais 100 ZS 1,0 litru tilpuma turbomotors ir viens no labākajiem trīscilindru agregātu klāsta paraugiem. Maksimālais griezes moments pieejams no 1500 līdz 4000 dzinēja apgriezieniem - tas nozīmē, ka nevajadzēs nepārtraukti spiest pedāli grīdā, lai turētu līdzi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

Pārējās jomās i20 Active iemieso visu to progresu, ko korejiešu autoražotājs pēdējo gadu laikā ir paveicis. Tāpat kā i20 hečbeks, arī i20 Active ir labi aprīkots un kvalitatīvs auto, kaut gan interjera apdares materiālu ziņā tas atpaliek no kvalitātes, kādu demonstrē, piemēram, Volkswagen.

Vai to ir vērts pirkt? 

Hyundai i20 Active ir daudzējādā ziņā pievilcīgs. Tā dizains ir neuzkrītošs, bet simpātisks, ar to ir patīkami braukt, tas ir salīdzinoši praktisks mazai ģimenei, arī 1,0 litra tilpuma turbomotoram ir savi plusi, no kuriem galvenais - tā degvielas patēriņš ir ļoti tuvu tam, kādu norādījis ražotājs.

Tomēr jāņem vērā, ka i20 Active cenu kategorijā ir atrodami arī tādi konkurenti, kā Renault Captur vai Suzuki Vitara, kas turklāt pieejams ar pilnpiedziņu. Ja pēc testa brauciena ar visiem iepriekšminētajiem auto izvēle tomēr kritīs uz Hyundai - mēs to sapratīsim.

info http://www.whatcar.lv/testa-brauciens/6264/pirmie-iespaidi-hyundai-i20-active
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив